Friday, April 03, 2009

I like this new profile, it's inky, it makes me think of this song:


78 comments:

mark said...

Now that's what I'm talkin' about! Now...AFI doesn't need that kind of metal, but it does need a bit more bite. I'm glad Jade posted a hardcore song like this...even if it's a joke!

Abbi said...

Jade...you're a boss. Did you know?

Erin said...

the layout is rather whimsical and song is about as calming as it gets..

exorcist emma said...

oh, well thats not good. =]
I was thinking it was going to be a nice Cure song or maybe even Jordin Sparks, but not this. haha

My-le and Jasmin. said...

Haha you make me laugh.

Lashy said...

Cool song, but I see no connection whatsoever between that and flowers! I assume you were joking...? O_O Ah well, maybe I'm just weird. What's it called?

Phantom Lady said...

LMAO!!!!! If that's the kind of song that reminds you of flowers...I'd LOVE to hear the kind of song you listen to when you're pissed!


You are amazing, Jade. Truly amazing.

sadclowndisease said...

<333

JellyAtwood :D said...

what a beautiful peaceful song jade. haha.
--jelleh.

Anonymous said...

oh yes, i agree. When I see flowers I definitely think of screamo metal. who doesnt?

<3

MJ said...

Because screaming death metal has everything to do with flowers. They're so pretty, that you know they have little evil thoughts going on in their heads. Is that band We Came With Broken Teeth by any chance? I actually have no idea who they are. My friend said it sounds like them.

Kayleigh Control said...

I'm not sure I dig the layout Jade.
I like mine more ;D

Sally. said...

I like you flowery theeme too, but the song wasn't my thing... haha!
Have a great day :) <3

Sally, Sweden.

Administrator said...

Hey Jade, just curious, where'd you get your new skin/code from?

Looks awesome, it'll be great if you could provide me a link.

Anonymous said...

hehe lovely:) especially in contrast with "Metal Door Tones" http://www.youtube.com/watch?v=lQYBWWc8Yrs&feature=related

Sharra said...

I would think that it would be something more peculiar or at least a more up beat (non-screamo) song
Love the new style, I think it fits you very well. Tell everyone I said hi. ;)
Have a happy Saturday!

<3's

Gracie said...

hahaa, jade, how do flowery thingys make you think of that kind of music? :D AAAnd...we all love you!! <3

Anonymous said...

i like it too! nice song btw! <33

Silly Girls Win said...

oh that was hot jade
lol i like the new layout too

Mia said...

Oooh, I like it too! I couldn't hear the song, though.

the-mourning said...

that's amazing, Jade
XD

Crimson Butterfly said...

.....yeay randomness...

sharon said...

Jade, the background is way cool and flowery.:) Love it!!!! The song Rocks !!!!!!
:) <3 Shariebearz

chaoskitten said...

very suitable! i can just SEE you dancing around in a field full of flowers to that song! lol! :)

very beautiful song! nice, quiet and calm... :P

Anonymous said...

hahah nice song =) <33

Anonymous said...

lol >.< okay....

Anonymous said...

screaming flowers of death? haha what band is this/title of the song?

-Ash

Anonymous said...

Jade, I love the new profile. You're too funny. I was expecting something from The Mamas and the Papas. Should have known better, huh?!

Anonymous said...

Oh yes, you can hardly separate the two.(: I commend you for figuring some of this blog profile stuff out. You showed us. Thanks for the laugh and go have some kick-ass fun today!
-<3 Sarah

Gillian said...

i was kinda expecting something more......not that. i need to learn to start expecting weirder stuff.

Andrewww said...

haha idk if your pretty, floral background is THAT brutal. Close, but not quite there yet. :)

Karlye said...

Interesting, your layout makes me think of Split Needles by the Shins.

Caiki said...

Hahaha that's exactly what I hear when I look at those flowers too :)

Love you Jade ♥

kirstie said...

I personally liked your last one better. Very...graphic-design-y...but this one's nice too. And haha...I never pictured you as a death metal type of person xD

<3

Anonymous said...

your profile should say:

how does it make you feel...

instead of

what does this make you think...

dontcha think!! ;}


(more blurry pictures please <3)

Anonymous said...

heh. pudge-wudge.
I can only hear crosses, so to me it goes well with the white and grey...which, by the way reminds me of winter. ^ ^ I think I might change your nickname from pudgey wudgey to teddy bear...
<3

Anonymous said...

hahaha lol <3 that was kewl <33

cilliii said...

I love that new song and layout.
That whisper voice is a bit creepy, though.

I didn't get the conection between the layout and song you had before. [?]

Love you

Anonymous said...

Jade, I think you're as bored as I am today! That song reminds me of things I best not talk about ;P
Now, what song will I get to hear next?

G. R. Ramírez said...

WTF are all of you talking about, teh theme is ink and the song is anything but death metal?

It's good as hell, though.

bryan said...

Your site gave me a virus :(

Lem said...

the song gave me goosebumps

Karlye said...

Now that song by Air definitely goes with your inky layout. It also reminds me of Rorschach inkblot tests.

And that new .gif you put up excites me greatly.

ThisSideUp said...

Wow... That was some song. I don't see the correlation between it and the new layout, however... That guy really should quit smoking. It's gross.

Anonymous said...

*Jade, I'm not going to lie. This scares me a little. I may have to step away from your blog for a bit. Yes, I think that would be healthy. Yes, I'm lying.
The Profile. It makes me think of orcs'(you know from Lord of the Rings) blood (you know because its black) spilled onto a preppy striped shirt. An extremely unsettling combo. And the song...well, see above*
Keep on working on that album,
-<3 Sarah

Ashleigh said...

whoa! I see what you did there. :P

C'est Moi. said...

You're new(est) layout makes me think of bugs on a windshield. I like that. Very much.

The song is one of the strangest and most delightful I've heard in a while. I particularly enjoy, "Let's have an extended lay together. You're telling me that we live to fuck, to love each other."

Don't tell me those aren't the right words; I don't want to hear it.

Anonymous said...

Hey, Is that Eduardo from Fosters Home for Imaginary Friends? I'm just sayin'.....

GermaricanMix said...

I like the profile. It makes me think of inque from Batman Beyond.

And I'm loving that song. Who is it?

cheddy fri said...

You are one sneaky man. I like the profile, but I think I liked the paisley one better...

Katie said...

Aw what happened to the screaming?? D:

Anonymous said...

how does it make you feel?
Like what do I see in the ink blot?

I can see a connection there.

Lashy said...

Oh my gosh, that second song scared the crap outta me! Until the end, then I laughed. "I really think you should stop smoking." XD

I love you, Jade.

Zaina R Ahmed said...

I'm more for the solid colors

Zaina R Ahmed said...

might I add that I can't watch Raine's video because it won't allow me to watch it in my country

Sally. said...

I like the "litte new video" in the side board. That you play guitar and Davey singing :)<3

Take care Jade.
Sally, Sweden.

Candy said...

Wow, cool layout!

Anonymous said...

It makes me feel a lot better since I woke up to snow this morning in Wisconsin. Aprilunderground. Will this never cease ? Jade, please cast some Cali magic and make it stop. Love.

Anonymous said...

u should def. have another picture wednesday this week!!!!!!! <333 u =)

Izzy said...

Black-Ink Style!

[Had to say that. Couldn't resist.]

I also would like to notify you of this ==> http://www.youtube.com/watch?v=a1dPlONn8w0 Please watch it, maybe? I fail at playing some of Miss Murder and Girl's Not Grey. I totally just started learning Miss Murder a few days ago and Girl's Not Grey yesterday. Plus we're being crazy, funny children. Did you see Hunter's "Broken Glass Everywhere" video? Well, that (and Grandmaster Flash!) was the initial inspiration for ours.

♥ Izzy

Sharon said...

You changed it again Now its Ink wow I like it alot better lol JAde your tooo funny <3 sharie

liebling said...

glad to see you discovered pyzam, too. i love that site!

Matt said...

I liked the flowers!

allmylove said...

haha interesting....but i'm wondering about the peanut butter? how many other things could you spread peanut butter on??? besides like the roof of mr. eds mouth haha or bananas ;p
take care my darling:D

MJ said...

It's a Rorschach blog layout!

The Pomegranate Entry said...

the end of the AIR song freaked me right the fuck out

stelle said...

oh jesus this reminds me of radiohead
not really the chorus shhhh

Anonymous said...

this background is awesome. much much better. the other one hurt my eyes.
luv Emmy

Anonymous said...

the song isnt working for me???

Jo Emmaljunga said...

I've never heard this song before but I like it very much. It's somehow calming and comforting. It reminds me of "Fitter Happier" on OK Computer. Well, only a little. Ok, only for that lyrics-recited-by-a-synthesized-voice part.

The backround picture, however, is rather ugly. The flowery one wasn't any better though. The screamo metal song fitted well because those fugly flowers did make you wanna scream.

Have a Happy Easter, Jade!

Anonymous said...

Inky is RAW, pudge =P
but what was with the whole "do not disappear, you are my entity"?
I thought it was a metal song, but then I was like um...kinda sounds like an obsessed predator. Which I don't think you are.
<3

Anonymous said...

I poke senor pudge wudge.
hmm, I dont know if I can leave you anymore comments. I have an evil phone.
<3

Kaye said...

snow falling on ink ^_^"
lovely isnt it?

Anonymous said...

pudge wudge:
"Say its my birthday. Doin b-day thangs."
...or I would be, if people remembered. T T'
and no, I don't believe in old school bathroom foam parties...it just sounds like a giant mess to me.
<3

katty said...

thats a pretty snazzy song, is it steven hawkings who sings it?

CAIT said...

LOL Stephen Hawking! Legendary :D x

Gillian. said...

Oh, Jade! =)
I am fan of you. Really ^^ fan of you and AFI of course. Malheuresement, I am French and I cannot thus see you producing you on scene, of aillor I makes use of a translator acctuellement to leave you comment. I am disappointed that you did not come to France, it is damage…
Lastly, it is not therefore, that I love you you and your group passionately.

AFI, more than one simple group, a passion, MY passion.


Good continuations, I mobilize the French fans. =)
The air of nothing, they are nevertheless numerous.

If you want to answer me, here is my address email: rock-mantiik-x@hotmail.fr.

AFI- for always. <3

Good continuation, kiss.

Gillian. S.

Gillian' said...

Oh, Jade! =)
I am fan of you. Really ^^ fan of you and AFI of course. Malheuresement, I am French and I cannot thus see you producing you on scene, of aillor I makes use of a translator acctuellement to leave you comment. I am disappointed that you did not come to France, it is damage…
Lastly, it is not therefore, that I love you you and your group passionately.

AFI, more than one simple group, a passion, MY passion.


Good continuations, I mobilize the French fans. =)
The air of nothing, they are nevertheless numerous.

If you want to answer me, here is my address email: rock-mantiik-x@hotmail.fr.

AFI- for always. <3

Good continuation, kiss.

Gillian. S.